mandag den 14. april 2014

Et kig i skattekammeret

 
Mit skattekammer vokser og vokser og det kan jeg specielt glæde mig over når den i dag står på regnvejr. Tænker at jeg skal have priklet nogle af planterne fra køkkenet, så de kan komme i drivhuset. Satser på der ikke bliver frost i drivhuset. Glæder mig som bare pokker til at skulle plante det hele.

Her er det nærmest zinnia "Envy", lathyrus "Windsor", artemisia "Powis Castle", artemisia "Silver Brocade" og Salvia "GoGo Purple". Bagerst er det koreansk mynte og kongelys "Snow Maiden".


























Her purpurkortlæbe, kæmpeverbena, lodden løvefod og desværre nogle mislykkede artiskokplanter. Bagerst forskellige varianter af lathyrus.

  
Her er det Nicotiana alata "Lime Green", små lavendler , perlekurv, hvid haveklinte og langbladet ærenspris.
Hvid haveklinte, røllike "Credo", trifolium rubens og pragtsalvie




















Små rosa rølliker

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hvide stolte kavaler og mamelukærme samt sølvkrans.
 
Inde i mit hoved vokser bedene sig frem og jeg mere end dagdrømmer. Realistisk set går der nok et års tid før bedet får den fornødne fylde. Indtil da må jeg fylde op med sommerblomster.
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar