tirsdag den 13. maj 2014

PAVILLON DANMARK

Der har været besøg idag fra Pavillon Danmark fordi vi planlægger at få bygget orangeri på matriklen. Vi havde selvfølgelig gjort os nogle tanker om udformning, placering og størrelse, men så kom Harald forbi med nye og helt sikkert bedre ideer, end vi selv kunne frembringe. Hans ide er at forbinde vores køkken med en glastunnel over til orangeriet, således orangeridelen kommer til at fungere som en udvidelse af huset og samtidig mit hobbyrum. Efter Haralds besøg voksede det også lige med 20 kvadratmeter i ydre mål, men har endnu aldrig hørt om nogen der synes deres orangeri blev for stort. Under orangeriet skal der laves vinkælder, da vin er min mands store hobby. Orangeriet skal bygges op med en lavere mur i røde sten og rammerne til glasset skal være grønt. Desuden får jeg min elskede pejseindsats, som jeg har sukket over i årevis. Ihh hvor jeg glæder mig! Nu venter vi bare på noget materiale fra Harald og selvfølgelig også en mere eksakt pris for arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar